Problema adaugare contact nou

Discutii generale despre telefoanele BlackBerry Seria 8500
Reguli forum
Înainte de a deschide un topic nou, AR FI BINE să citiţi măcar regulile generale din Regulament ca să nu vă treziţi cu topicul şters sau închis fără motiv.
Crysty
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 9
Membru din: 13 Apr 2012, 16:21
Localitate: Oradea

Mesaj de Crysty »

eu o sa il duc la garantie, mi s-a intamplat ca mi-a dat o eroare de genu "Uncaught exception: Aplication net_im_bb_addressbook_app(226) is not responding process terminated" presupun k trebuie reinstalat softul....
Dixon
BBerry.RO Team
BBerry.RO Team
Mesaje: 335
Membru din: 17 Iul 2011, 02:46
Model BlackBerry: Apple
OS: IOS
Retea GSM: Telekom
Localitate: Spania-Zaragoza

Mesaj de Dixon »

Da. Acel modul este corupt. Ce versiune de software are instalat?
:)
Crysty
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 9
Membru din: 13 Apr 2012, 16:21
Localitate: Oradea

Mesaj de Crysty »

v5.0.0.681
cred k asta e
Dixon
BBerry.RO Team
BBerry.RO Team
Mesaje: 335
Membru din: 17 Iul 2011, 02:46
Model BlackBerry: Apple
OS: IOS
Retea GSM: Telekom
Localitate: Spania-Zaragoza

Mesaj de Dixon »

Ok. Dacă vrei să te ajut, instalează team viewer 7 şi dămi în PM ID şi pass şi te ajut eu.

Nu se pierde nici o garanţie!!!
:)
westkontakt
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 6
Membru din: 17 Apr 2012, 13:07
Model BlackBerry: BB Q10
OS: 10.2.1.3062
Retea GSM: Orange
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de westkontakt »

salut! vis-a-vis de eroarea semnalata, am avut si eu o astfle de problema, in sensul ca in "contacte" intram in meniul unui contact dar apoi nu puteam sa editez in acel contact sau sa adaug contact nou....imi dadea eroare : "net_rim_adressbook_contacts_error_204" ceva de genul, (banuiesc ca numarul reprezenta pozitia acelui contact in lista, ptr ca la alte contacte aveam acelasi mesaj cu nr diferite) si opream telefonul, il inchideam, nu il resetam....apoi imi spunea de acea eroare. am vrut sa urmez sfatul lui "Dixon", dar am avut un moment de "noroc" si am zis hai sa intru pe messenger....si, surpriza, nu puteam....atunci am sters Y!M, l-am restartat, l-am reinstalat (Y!M), l-am restartat inca o data si apoi a mers messenger-ul.....vazand asta, am zis hai sa mai incerc sa intru in "contacte" si, voila, au mers toate comenzile, de editare, de adaugare contact nou, etc.....deci, concluzie: VEDETI SA NU AVETI VREUN PROGRAMEL SAU CEVA CE NU MERGE SI APOI INTRA IN CONFLICT CU ALTCEVA DIN TELEFON......SUCCES!!!!
Crysty
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 9
Membru din: 13 Apr 2012, 16:21
Localitate: Oradea

Mesaj de Crysty »

pana la urma l-am dus la garantie....
si mi l-au reparat
Închis

Înapoi la “BlackBerry Gemini - Seria 8500”