Problema mesaj de inregistrare (Host Routing Table)
Scris: 27 Dec 2012, 13:43
Buna ziua, sunt proaspat posesor al unui BB9900 si am cateva probleme cu el. Nu posed nici un abonament de date, am o cartela Cosmote, cu net, problemele sunt urmatoare:
- Nu primesc mesaj inapoi cu inregistrarea de la host routing table, imi spune ca mesajul a fost trimis;
- La setari email (email accounts ) imi cere Enterprise Activation si nu am setarile pt mail decat niste campuri pt contul enterprize;
Cer sa precizez ca am citit pe forumul dvs. niste posturi si m-am uitat si nu am pe spate eticheta cu imeiu, pinu etc, l-am sunat pe bisnitarul d unde am cumparat tel. si mi a zis ca avea nevoie el de atibild pt garantie, si ca la deslipit el de acolo...
- Nu primesc mesaj inapoi cu inregistrarea de la host routing table, imi spune ca mesajul a fost trimis;
- La setari email (email accounts ) imi cere Enterprise Activation si nu am setarile pt mail decat niste campuri pt contul enterprize;
Cer sa precizez ca am citit pe forumul dvs. niste posturi si m-am uitat si nu am pe spate eticheta cu imeiu, pinu etc, l-am sunat pe bisnitarul d unde am cumparat tel. si mi a zis ca avea nevoie el de atibild pt garantie, si ca la deslipit el de acolo...