Problema mesaj de inregistrare (Host Routing Table)

Discutii generale despre telefoanele BlackBerry Seria 9900
Reguli forum
Înainte de a deschide un topic nou, AR FI BINE să citiţi măcar regulile generale din Regulament ca să nu vă treziţi cu topicul şters sau închis fără motiv.
Ionuti06
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 1
Membru din: 27 Dec 2012, 12:08

Problema mesaj de inregistrare (Host Routing Table)

Mesaj de Ionuti06 »

Buna ziua, sunt proaspat posesor al unui BB9900 si am cateva probleme cu el. Nu posed nici un abonament de date, am o cartela Cosmote, cu net, problemele sunt urmatoare:

- Nu primesc mesaj inapoi cu inregistrarea de la host routing table, imi spune ca mesajul a fost trimis;
- La setari email (email accounts ) imi cere Enterprise Activation si nu am setarile pt mail decat niste campuri pt contul enterprize;

Cer sa precizez ca am citit pe forumul dvs. niste posturi si m-am uitat si nu am pe spate eticheta cu imeiu, pinu etc, l-am sunat pe bisnitarul d unde am cumparat tel. si mi a zis ca avea nevoie el de atibild pt garantie, si ca la deslipit el de acolo...
Scrie răspuns

Înapoi la “BlackBerry Bold Touch - Seria 9900”