Probleme Bold 9780

Discutii generale despre telefoanele BlackBerry Seria 9000
Reguli forum
Înainte de a deschide un topic nou, AR FI BINE să citiţi măcar regulile generale din Regulament ca să nu vă treziţi cu topicul şters sau închis fără motiv.
stefan1987
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 2
Membru din: 25 Sep 2011, 14:03

Probleme Bold 9780

Mesaj de stefan1987 »

Salut! Am si eu o problema cu blackberry-ul meu. Detin un Blackberry 9780 si am facut update de soft la 6.0.0.600. Dupa ce totul a fost instalat am constatat ca nu mai functioneaza emailul, facebook, mess, browser.Nu se mai activeaza. De fiecare data cand intru pe fiecare imi spune ca nu am acces la ele. Mentionez ca am avut inainte un blackberry 9300 curve, nu am avut probleme cu el si am de asemenea abonament bis de 9E - 5mb. Sus la retea imi apare normal -> 3G cu bulinutzele respective cum ca am serviciul activ.
Am instalat si reinstalat softul de vreo 2-3 ore. upgrade, downgrade si nimic. Am sunat la cei de la vodafone sa le explic problema si au zis ca la ei e totul ok si am totul activat inclusiv emailurile sunt active.M-au pus sa ma uit in telefon la setari sa le dau acolo date care ii interesau pe ei si totul era ok.
Daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.... Multumesc!


Daca va pot ajuta datele de mai jos; la aceste date m-au pus sa ma uit cei de la asistenta vodafone. daca cineva are aceste date diferite fata de ale mele va rog sa imi spuneti.
Acestea se gasesc in Options-Device-Advance Settings

Service Book:
-WAP BrowserConfig [BrowserConfig]
-WAP2 Transport [WPTCP]
-Mobifon MMS Transport [WAP]
-Wap Push Config [WAPPushConfig]
-Wi-Fi TCP/IP Browser [BrowserCo...]
-Wi-Fi TCP/IP Transport [WPTCP]

Host Routing Table:
-GPRS RO (226) [22600130]
-Wi-Fi [60]
-GPRS RO (226) [22600630]
-GPRS RO (226) [22600630]
-GPRS RO (226) [22600630]
-GPRS RO (226) [22600630]
vyalli
Membru Junior
Membru Junior
Mesaje: 25
Membru din: 06 Dec 2011, 21:43

Mesaj de vyalli »

si cum ai rezolvat-o pana la urma ca vad ca nimeni nu s-a prins?
stefan1987
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 2
Membru din: 25 Sep 2011, 14:03

Mesaj de stefan1987 »

se pare ca a fost o problema de la reteaua vodafone dupa ce m-am certat cu cei de la relatii timp de 3 zile. :)
Scrie răspuns

Înapoi la “BlackBerry Bold - Seria 9000”