Buna ziua
Am si eu o problema cu un BB9900 BOLD. Povestea e asa
Am cumparat un BB9900 neverlocked nou in cutie sigilat. La momentul respectiv aveam doar o carte orange prepay care avea doar optiunea de internet activata.Desfac pachetul bag cartela in el si il pornesc. Buuunnn incepe telu sa se incarce dupa care imi apare ceva de gen sa ma loghez la un wireless network si ii dau skip, dupa ma pune sa imi setez un cont de blackbery( pun o adresa de email) si pornesc filmele nebuneli toate alea. Testez telefonul, sun, merg pe internet sms de toate nici cea mai mica problema.
Dupa o saptamana reusesc sa imi fac un abonament la orange de BB( cel de 7 eur), precizez ca am un numar temporar pt ca m-am portat la orange si de aici incepe distractia......nu pot sa il conectez la serviciile BB. Sun la relatii cu clienti ma pun sa ma inregistrez din Hosting Routing Table....nimic, ma pun sa scot bateria sa o pun la loc nimic, wipe la telefon, nimic. Dupa 10 telefoane la call center explicatii si teme facute pe net sunt invitat la orange shop sa imi verifice cartela sa vedem poate e de la ea. Buunnn ajung intre timp la call center mi se da un BB8320 bag cartela in el si merge totul....deci cartela este OK acum sa facem cu alt abonament BB in al meu sa il setam........nimic. Telefonul nu se inregistreaza.
Telefonul a ramas la cei de la IT la orange sa il resofteze, sa instaleze ultima versiune de soft,teste,teste si iarasi teste s-a escaladat la BB ce este cu PINU si IMEI-ul asta
Dupa ce m-am jucat pe 8320-ul am observat ca la email exista 2 tipuri de email si anume BIS si BES dar la mine NU EXISTA DECAT BES adika pt corporatii inteleg.
Am incercat sa intru si la BB orange romania sign up mi-am bagat pinu si imei-ul si imi spune ca: '' contul meu este suspendad sau dezactivat'' contacti orange .
Intrebarile mele sunt:
De ce telefonul meu se pot seta doar emailuri pe BES?
Cum pot sa obtin acces la parola si userul meu de pe [url]http://www.blackberry.orange.ro.....nu[/url] ar trebui sa primesc un user si o parola in momentul in care mi-am facut abonamentul?
Exista vro solutie?
P.S. precizez ca e primul meu BB iar inafara de probleme cu conexiunea la BB nu am ce sa reprosez telefonului.....este ffff tare.
Multumesc anticipat si imi cer scuze dat am dat-o prin balarii dar deja e prea mult. Nu poate sa imi spuna nimeni clar nimic si asta ma deranjeaza.
Probleme BlackBerry 9900 BOLD
Reguli forum
Înainte de a deschide un topic nou, AR FI BINE să citiţi măcar regulile generale din Regulament ca să nu vă treziţi cu topicul şters sau închis fără motiv.
Înainte de a deschide un topic nou, AR FI BINE să citiţi măcar regulile generale din Regulament ca să nu vă treziţi cu topicul şters sau închis fără motiv.
Nu este nici o panica , sunt probleme la toti operatorii , sunt pline forumurile de aceste "probleme" si pt. ca in Romanica noastra foarte multe persoane sunt angajate pe un anumit post dar nu au calificare necesara te plimba de colo colo , suna acolo .. , suna dincolo , tocmai din acceasta cauza nu am abonament pt ca m-as enerva si mai tare ,daca acum ai telefonu acasa si esti de acord se poate face upgrade de soft prin teamviewer eventual iti pot da link de unde sa downloadezi si sa`l faci personal dar chestia cu e`mailul nu stiu eventual sa iti dea cartela permanenta sa scapi de asta provizorie , mentionez ca si eu am portat un numar de la cosmote la vodafone dar eu neavand ab. de nici un fel mi-a functionat internetu si mailul perfect )
problema este ca se si lauda ca au training in Blackberry services.asta e cel mai rau. Eu am cartela prepay si abonament la orange cu BB
da-mi te rog de unde sa downloadez upgrade-ul de soft pt ca sunt la munca si nu putem sa facem upgrade prin teamviewer. Daca nu ma descurc poate mai pe seara daca nu te deranjeaza
Spune-mi te rog....ca sa instalez noul soft trebuie facut un wipe la tel sau pur si simplu instalat.Dupa ce il instalez ce cartela sa bag in el? prepayu sau abonamentul?
Multumesc anticipat
da-mi te rog de unde sa downloadez upgrade-ul de soft pt ca sunt la munca si nu putem sa facem upgrade prin teamviewer. Daca nu ma descurc poate mai pe seara daca nu te deranjeaza
Spune-mi te rog....ca sa instalez noul soft trebuie facut un wipe la tel sau pur si simplu instalat.Dupa ce il instalez ce cartela sa bag in el? prepayu sau abonamentul?
Multumesc anticipat
-
- BBerry.RO Team
- Mesaje: 335
- Membru din: 17 Iul 2011, 02:46
- Model BlackBerry: Apple
- OS: IOS
- Retea GSM: Telekom
- Localitate: Spania-Zaragoza
vyalli scrie:
da-mi te rog de unde sa downloadez upgrade-ul de soft
http://us.blackberry.com/support/downlo ... _sites.jsp
sau daca nu te`ai descurcat cu linku de la Dixon , incearca asta , http://blackberryrocks.com/2011/11/17/o ... -turkcell/ , inainte de a face orice operatiune , iti recomand un backup doar la contacts , salvezi acel fisier cu extensia .ipd , si poti sa faci update fara sim , singura chestie sa nu uiti sa stergi vendor.xml dupa ce instalezi asta.
cat despre "reprezentantii " Orange nu vreau sa`i jignesc , si pe deoparte ii inteleg , oamenii sa atraga clienti , sa se incheie cat mai multe contracte "ca de acolo mananca si ei comisioane probabil etc etc .." dar sa te ajute sa ai ceva Gratis ? neaaaaaaah , nu ai sa vezi sa te directioneze spre drumul cel bun nici unu , de la nici o reprezentanta , eu sunt de acord cu tine sa fac si test , mergem la cate reprezentantze vrei tu , orange, vodafone, cosmote , si am sa te lamuresc , toti au sa spuna aceeeasi poveste cum ca aceste "terminale" functioneaza doar cu ab. bb , nu este posibil sa ai access la internet pe ele decat via wi-fi ... povesti de adormit copii , cat despre training , chiar am un prieten care lucreaza la un magazin Orange .. mi`a zis doar atat " vise maretze " ) , ai prins ideea ...
salut streamer
am reusit sa instalez ultima versiune de soft pt telefon cu ce mi-a dat dixon dar problema nu s-a rezolvat pt ca tot nu pot sa imi fac un cont de BIS doar de BES. cred ca telul asta e o cauza pierduta
In legatura cu angajatii orange eu am avut noroc ca am dat peste o domnisoara de la call center care a fost foarte binevoitoare sa ne intalim si sa incerce sa imi rezolve problema. Mi-am bagat cartela mea in alt telefon si am putut sa imi setez mailul si sa folosesc optiunile BB.Chiar telefonul meu a fost si la IT la ei si nu au putut decat sa trimita un email la RIM si astept raspunsul de la ei. Inca investigheaza cei de la RIM ....
Se poate da un hard delete sa fie fara nimic pe el???? sau sa fac un downgrade ceva la versiune poate poate asa o merge?
am reusit sa instalez ultima versiune de soft pt telefon cu ce mi-a dat dixon dar problema nu s-a rezolvat pt ca tot nu pot sa imi fac un cont de BIS doar de BES. cred ca telul asta e o cauza pierduta
In legatura cu angajatii orange eu am avut noroc ca am dat peste o domnisoara de la call center care a fost foarte binevoitoare sa ne intalim si sa incerce sa imi rezolve problema. Mi-am bagat cartela mea in alt telefon si am putut sa imi setez mailul si sa folosesc optiunile BB.Chiar telefonul meu a fost si la IT la ei si nu au putut decat sa trimita un email la RIM si astept raspunsul de la ei. Inca investigheaza cei de la RIM ....
Se poate da un hard delete sa fie fara nimic pe el???? sau sa fac un downgrade ceva la versiune poate poate asa o merge?
deci se poate face downgrade , nu e asta problema , sunt super curios daca ti-a trecut prin minte... daca ea ar fii fost de acord sa pui sim `ul ei in telefonu tau , pt ca automat se copiau servicebookurile si vedeai daca e vreo problema de la sim tau sau pur si simplu e ceva general , daca si tipa ar fii avut bb si bineinteles serviciu activat ar fii trebuit sa fie ok ... , hard delete adica wipe general , sa fie ca new .. , si downgrade dar nu cred ca tine de asta go to options security security wipe , dar ai grija cu contactele
cred ca m-am repezit si am sarit peste asta.
cand am fost in orange shop aveau un blackberry 8320 pt teste cu abonament BB pe el. S-a scos cartela mea din telefon s-a pus in 8320 s-a pornit m-am dus la Hosting Routing Table am dat register, am primit un sms ca si cum sunt inregistrat si dupa mi-am configurat o adresa de email simplu si la ffff usor. Mailurile au inceput sa curga si totul sa mearga aplicatii tot. Bun deci sim-ul meu a fost bun si am pus simul lor in telefonul meu s-au facut aceeasi pasi ca pe 8320 dar la mine NU MERGE. Nu se inregistreaza la ei si nu am pe tel decat BES.
E posibil ca telefonul meu sa mearga doar pe BES?
cand am fost in orange shop aveau un blackberry 8320 pt teste cu abonament BB pe el. S-a scos cartela mea din telefon s-a pus in 8320 s-a pornit m-am dus la Hosting Routing Table am dat register, am primit un sms ca si cum sunt inregistrat si dupa mi-am configurat o adresa de email simplu si la ffff usor. Mailurile au inceput sa curga si totul sa mearga aplicatii tot. Bun deci sim-ul meu a fost bun si am pus simul lor in telefonul meu s-au facut aceeasi pasi ca pe 8320 dar la mine NU MERGE. Nu se inregistreaza la ei si nu am pe tel decat BES.
E posibil ca telefonul meu sa mearga doar pe BES?