Enterprise activation 9900 Bold - luat din amanet
Scris: 22 Mai 2012, 20:20
Buna seara!
Va scriu in speranta ca voi afla o solutie din partea voastra, a celor care v-ati mai intalnit cu astfel de probleme.
Acum vreo 2 sapt am cumparat dintr-un amanet cu 9900, second-hand, fara factura de achizitie. Sunt la primul model de blackberry pe care il detin, nu am cunoscut procedura legata de inregistrarea terminalului pe serverele RIM, nici macar casuta de e-mail nu poate fi configurata, ce sa mai vorbesc de aplicatiile de pe market. Am sunat in repetate randuri la cei de la Vodafone, am incercat cateva proceduri(inregistrare din host-routing table, s.a.) cu nici o sansa de reusita. Le-am trimis scanarea contractului de v-c de la casa de amanet, un tip de la vodafone spunandu-mi ca va trimite el o solicitare de deblocare a tel celor de la blackberry, ca dupa o sapt sa ma instiinteze ca e de datoria mea sa urmez aceasta procedura...
Am accesat site-ul celor de la RIM, cu o procedura alambicata, si am renuntat dupa vreo ora, nu puteam urma unul din pasi pentru inregistrare din cauza conexiunii...
M-am gandit la varianta schimbarii IMEI-iului si a PIN-ului(am vazut cateva tutoriale pe youtube despre asta), in speranta ca voi reusi sa folosesc telefonul, superb de altfel, pentru ceea ce a fost el conceput.
Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre!
Va scriu in speranta ca voi afla o solutie din partea voastra, a celor care v-ati mai intalnit cu astfel de probleme.
Acum vreo 2 sapt am cumparat dintr-un amanet cu 9900, second-hand, fara factura de achizitie. Sunt la primul model de blackberry pe care il detin, nu am cunoscut procedura legata de inregistrarea terminalului pe serverele RIM, nici macar casuta de e-mail nu poate fi configurata, ce sa mai vorbesc de aplicatiile de pe market. Am sunat in repetate randuri la cei de la Vodafone, am incercat cateva proceduri(inregistrare din host-routing table, s.a.) cu nici o sansa de reusita. Le-am trimis scanarea contractului de v-c de la casa de amanet, un tip de la vodafone spunandu-mi ca va trimite el o solicitare de deblocare a tel celor de la blackberry, ca dupa o sapt sa ma instiinteze ca e de datoria mea sa urmez aceasta procedura...
Am accesat site-ul celor de la RIM, cu o procedura alambicata, si am renuntat dupa vreo ora, nu puteam urma unul din pasi pentru inregistrare din cauza conexiunii...
M-am gandit la varianta schimbarii IMEI-iului si a PIN-ului(am vazut cateva tutoriale pe youtube despre asta), in speranta ca voi reusi sa folosesc telefonul, superb de altfel, pentru ceea ce a fost el conceput.
Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre!