Pagina 1 din 1

Probleme stocare datorita "Connect to OneDrive"

Scris: 10 Feb 2017, 14:05
de citizen_ka
salut

detin un blackberry leap cu sistem de operare BB10. Am o problema cu stocarea pe care nu o pot rezolva. Memoria interna a telefonului e de 16 GB. Sistemul e ocupat cu 3.68 GB, fisierele de pe Dispozitiv sunt de 1,21 GB, iar Aplicatiile imi indica 7,76 GB din care permanent 4,4 Gb pentru Connect to OneDrive. Initial am crezut ca imi vede fisierele de pe OneDrive, insa dupa ce am am curatat OneDrive-ul la 1 Gb si am dat de doua ori reset telefonului (prin inchidere-deschidere, nu reset la setari din fabrica), continua sa imi indice Connect to OneDrive cu 4,4 Gb. Si mai curios este ca in modul Offline nu se vede niciun fisier de pe OneDrive. Care ar fi solutia ca Onedrive sa nu ocupe acei Gb fara a-l dezinstala? Multumesc.

Re: Probleme stocare datorita "Connect to OneDrive"

Scris: 12 Feb 2017, 00:40
de BBUser
La fel face si cu box sau dropbox, depinde de setari, din ce cred eu creeaza o imagine identica pe device. Eu am rezolvat prin delogare din aplicatie, dezinstalare, reinstalare. La box ma refer!

Sent from my Passport using Tapatalk

Re: Probleme stocare datorita "Connect to OneDrive"

Scris: 13 Feb 2017, 21:40
de citizen_ka
multumesc pentru raspuns. dupa ce am facut dezinstalare-reinstalare de doua ori si a ramas indicarea stocarii-fantoma, am instalat versiunea de pe Google Play Store, cata vreme aveam preinstalat Blackberry Google ID. si stocarea si-a revenit la normal. am pierdut integrarea cu File Manager, dar am pastrat aplicatia OneDrive ca externa.