buna ziua!
Am cumparat de 3 luni un BB Classic si inca de la inceput am o problema care ma deranjeaza foarte mult, in sensul ca ecranul de intampinare nu poate fi deblocat prin trecetrea cu degetul in sus pe display decat in cazuri foarte rare. In rest folosesc tastele U si Enter pentru deblocare.
In 95 % din cazuri si interfata cu iconitele este blocata si nu pot activa prin apasare nici o aplicatie si trebuie sa folosesc trackpad-ul . Am dus telefonul si la service dar a venit la fel cum l-am trimis, l-au resoftat dar nu s-a schimbat nimic.
Mentionez ca l-am resoftat si eu de vreo 5 ori. Degeaba insa.
As dori sa va intreb daca ati avut astfel de probleme si daca le-ati rezolvat cumva. Credeti ca e o problema de soft si ca se va rezolva cu vreun update sau de hardware? Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc!
problema de soft sau de hardware
Reguli forum
Înainte de a deschide un topic nou, AR FI BINE să citiţi măcar regulile generale din Regulament ca să nu vă treziţi cu topicul şters sau închis fără motiv.
Înainte de a deschide un topic nou, AR FI BINE să citiţi măcar regulile generale din Regulament ca să nu vă treziţi cu topicul şters sau închis fără motiv.
- DANG3R
- Fan BlackBerry
- Mesaje: 387
- Membru din: 02 Mai 2015, 00:02
- Model BlackBerry: Z10
- OS: 10.3.3.2205
- Retea GSM: Telekom
- Localitate: Alexandria
Re: problema de soft sau de hardware
Ce versiune de OS ai?
Trimis de pe telefonul smartphone BlackBerry 10.
Re: problema de soft sau de hardware
ultima versiune, 10.3.2.2836.
- cri.cri
- BBerry.RO Team
- Mesaje: 796
- Membru din: 04 Dec 2013, 00:15
- Model BlackBerry: BlackBerry Z10
- OS: Cel mai nou
- Retea GSM: Telekom
- Localitate: Germania
Re: problema de soft sau de hardware
Eu cred că este mai degrabă o problemă de hardware decât de soft. Dacă spui că de la bun început a avut simptomele descrise s-ar putea ca ecranul să aibă o problemă. În locul tău aș încerca să-l schimb.
Re: problema de soft sau de hardware
Te referi la asa ceva? Adica tot ansamblul?
http://www.okazii.ro/display-lcd-telefo ... a177078843" onclick="window.open(this.href);return false;
L-as schimba daca as stii sigur ca display-ul este problema. Cum pot afla asta?
http://www.okazii.ro/display-lcd-telefo ... a177078843" onclick="window.open(this.href);return false;
L-as schimba daca as stii sigur ca display-ul este problema. Cum pot afla asta?
- DANG3R
- Fan BlackBerry
- Mesaje: 387
- Membru din: 02 Mai 2015, 00:02
- Model BlackBerry: Z10
- OS: 10.3.3.2205
- Retea GSM: Telekom
- Localitate: Alexandria
Re: problema de soft sau de hardware
Pana sa faci update la 10.3.2.2876 ai avut vreo problema?
Trimis de pe telefonul smartphone BlackBerry 10.
- cri.cri
- BBerry.RO Team
- Mesaje: 796
- Membru din: 04 Dec 2013, 00:15
- Model BlackBerry: BlackBerry Z10
- OS: Cel mai nou
- Retea GSM: Telekom
- Localitate: Germania
Re: problema de soft sau de hardware
@danger
10.3.2.2836=10.3.2.2876 unde 2836 reprezintă versiunea de software iar 2876 reprezintă versiunea sistemului de operare(tipic BlackBerry, a se vedea la setări sistem/ despre/ categorie / SO).
@cezgry
M-am referit la schimbarea telefonului( am crezut că e încă în garanție) .
10.3.2.2836=10.3.2.2876 unde 2836 reprezintă versiunea de software iar 2876 reprezintă versiunea sistemului de operare(tipic BlackBerry, a se vedea la setări sistem/ despre/ categorie / SO).
@cezgry
M-am referit la schimbarea telefonului( am crezut că e încă în garanție) .
-
- Fan BlackBerry
- Mesaje: 374
- Membru din: 27 Sep 2015, 13:16
- Model BlackBerry: Passport
- OS: 10.3
- Retea GSM: Orange
Re: problema de soft sau de hardware
Aceeasi problema am avut-o eu in urma updateului de anul trecut din februarie iar solutia a venit o luna mai tarziu cu updateul din martie 2015, de atunci nu am mai updatat nimic si merge perfect. Concluzia: poate fi si ceva soft. Daca l-ai luat nou trimite-l in garantie, la 3 trimiteri sunt obligati sa iti dea alt terminal.
Sent from my Passport using Tapatalk
Sent from my Passport using Tapatalk
Re: problema de soft sau de hardware
Telefonul a fost cumparat de nou de la Vodafone pe data de 24.02.2016 si trimis in service pe 5.03.
Nu stiam ca dupa trei trimiteri in service vanzatorul este obligat sa mi-l inlocuiasca. Eu am cerut sa-mi dea altul la o saptamana sau doua dupa ce l-am cumparat dar mi-au spus ca acest lucru este posibil doar in max 48 de ore dupa momentul achizitiei.
Nu stiam ca dupa trei trimiteri in service vanzatorul este obligat sa mi-l inlocuiasca. Eu am cerut sa-mi dea altul la o saptamana sau doua dupa ce l-am cumparat dar mi-au spus ca acest lucru este posibil doar in max 48 de ore dupa momentul achizitiei.
- cri.cri
- BBerry.RO Team
- Mesaje: 796
- Membru din: 04 Dec 2013, 00:15
- Model BlackBerry: BlackBerry Z10
- OS: Cel mai nou
- Retea GSM: Telekom
- Localitate: Germania
Re: problema de soft sau de hardware
Insistă să ți-l schimbe!