Pagina 1 din 3
BlackBerry ID
Scris: 27 Ian 2016, 15:28
de dani2tm
Buna ziua,
Sunt nou pe aici, am o mare problema si va rog pe cei care va pricepeti, sa imi dati o solutie!
Am un BB z30 si atunci cand l-am cumparat mi-am creat un BB ID si bineinteles ca am uitat si parola si raspunsul la intrebarea de recuperare(va rog sa nu radeti si sa nu ma dojeniti - asta este). Am incercat eu de mai multe ori, dar degeaba. Nedandu-mi seama cum functioneaza treaba, desi acum mi se pare foarte logica, am intrat pe site la BB si am cerut stergerea ID(zic:lasa ca fac eu altul si gata). ID s-a sters si acum mai fa si tu ceva cu telefonul daca mai poti ca el nu recunoaste alt ID si nu pot sa-l schimb(pentru ca intre timp mi-am creat altul), pentru ca nu ma lasa BB protect, pe care bineinteles ca nu poti sa-l dezactivezi pentru ca.... Bravo! ... am pierdut ID-ul. Si uite asa nu mai pot sa folosesc telefonul cum mi-as dori.
Am inteles ca se poate doar prin resoftare?!!
Va multumesc!!
Re: Blacberry ID
Scris: 29 Ian 2016, 16:44
de BBUser
Pai rostul bbid cam asta e. Trebuia sa dai stergere la device de pe site nu la cont. Incearca resoftare.
Sent from my Passport using Tapatalk
Re: Blacberry ID
Scris: 29 Ian 2016, 17:20
de cri.cri
Din moment ce telefonul este cuplat cu ID-ul tău în BlackBerry Protect, poți să-i tot faci resoftări, nu va merge. Trebuie să ajungi cumva să-ți recuperezi BlackBerry ID, problema este că habar nu am cum...
Re: BlackBerry ID
Scris: 06 Feb 2016, 20:15
de BBUser
Intrebarea este cum ai cumparat aparatul? Daca il ai la oficial cu facturi,etc sau si mai bine de la un operator atunci apelezi la ei si in cel mai rau caz direct la BlackBerry. Altfel.....daca e cum zice cri il poti folosi ca piese de schimb!
Sent from my Passport using Tapatalk
Re: BlackBerry ID
Scris: 30 Oct 2016, 17:51
de alexDB
Salutare...cu speranta ca ma va ajuta cineva o sa va spun problema mea!
asadar...la inceputul anului am cumparat un z30 la liber...toate bune si frumoase,facut id si tot ce trebuie la el...multumit de tel
acum vreo 2 luni sa zic am descoperit ca nu imi mai apar anumite nume de contact cand primeam mesaje sau apeluri de la acele persoane...nimic grav am zis ,am trecut peste...mai trece o luna si apare notificare prin care mi se spune ca id nu este cel corect sau ceva de genu!am incercat sa dau reset la parola,sa schimb adresa de mail...nu s-a putut(vrut)...iar am trecut peste cu toate ca primeam zilnic notificarea mentionata mai sus.
intr-un final un prieten s-a gandit ca e amuzant sa bagi parola tel de vreo 10 ori...evident ca s-a blocat ,urmat de factory reset,stergerea datelor,nervi,spume...intelegeti despre ce vb
si acum problema:deschid tel si cand sa bag id...adresa de mail o recunoaste dar parola nu(vreau sa schimb parola imi spune sa dau o adresa valida),daca bag adresa de mail care imi apare "oficiala" parola e ok in schimb nu imi recunoaste id...adica asa m-am gandit din moment ce imi apare inrosit
acum stiti "povestea" mea...astept cu mult interes recomandarile(ajutorul vostru) voastre
toate cele bune.
Re: BlackBerry ID
Scris: 30 Oct 2016, 18:12
de DANG3R
Trimite un email de resetare al parolei pe emailul cu care ai facut contul de BB ID.
Re: BlackBerry ID
Scris: 30 Oct 2016, 18:20
de alexDB
am incercat ...cand bag emailul imi spune sa ii dau o adresa valida!!!sa incerc sa fac un id nou?
Re: BlackBerry ID
Scris: 30 Oct 2016, 21:29
de BBUser
Hai sa o luam etapizat. Pe pc iti merge contul? Adica te poti loga, intra in pagina ta ?
Sent from my Passport using Tapatalk
Re: BlackBerry ID
Scris: 31 Oct 2016, 07:05
de cri.cri
@alex
Cum a spus și mmzamfir mai sus, încearcă înainte să te conectezi la BlackBerry ID de pe pc.
Nu te va ajuta cu nimic să faci un nou ID deoarece telefonul tău este conectat cu vechiul ID și toate aplicațiile cumpărate nu vor fi disponibile cu noul id.
Re: BlackBerry ID
Scris: 31 Oct 2016, 17:44
de alexDB
am incercat sa ma conectez de pe calc...si la fel... sa ii dau o adresa valida!am trait cu impresia ca am bagat parola gresit dar pe pc aceeasi adresa de mail corespunzatoare id-ului merge cu parola!dubios...am trimis mail inclusiv la bb.com...sper sa se rezolve