Pagina 1 din 3
Probleme Internet BB-Z10
Scris: 09 Apr 2014, 21:03
de Daniell
Salut detin un BB-Z10 de maxim 2 saptamani,si detin in el o cartela de cosmote (Frog) si am optiunea cu internet nelimitat dar dc pe acest telefon nu functioneaza? cum pot face? Am trimis mesaj gol la 9691 fara text sa primesc setarile si am primit ca, raspuns. Serviciul web,n walk nu poate fi configurat automat pe telefonul tau....am sunat din nou la relatii cu clienti si a spus ca nu se poate .....decat cu o optiune speciala de 8 euro pt blackberyy...
Scris: 10 Apr 2014, 09:31
de Static
Bai ati inebunit forumul cu optiunea speciala.
Mai zic inca odata: NU ESTE NEVOIE DE ABONAMENT BIS PENTRU TELEFOANELE CU OS10!
PUNCT!
Scris: 10 Apr 2014, 11:38
de Daniell
Ok am inteles dar cum pot avea internet dupa cartela me-a fara a schimba extraoptiunea aceia de 8 euro speciala pt blackberyy?
Scris: 10 Apr 2014, 11:44
de Static
Nu stiu. Asta este o problema de operator nu de telefon.
Sent from mobile
Scris: 10 Apr 2014, 11:48
de Daniell
Sa inteleg ca nu pot avea internet pe el decat numai daca schimb extraoptiunea speciala pentru bb care se numeste Extraoptiunea BlackBerry Fast Access .....?
Scris: 10 Apr 2014, 11:55
de Static
Nu stiu ti-am zis, asta tine de operatorul de telefonie nu de blackberry.
Sent from mobile
Scris: 10 Apr 2014, 12:23
de Daniell
Multumesc dar ma poti ajuta sa fac setarile manual din linkul asta
http://forum.bberry.ro/showthread.php?6 ... -WALK-FROG Sper sa merga ce zici ? eu nu gasesc sa fac setarile
Scris: 10 Apr 2014, 12:24
de Daniell
Multumesc dar ma ajuti si pe mine sa fac setarile din linkul urmator
http://forum.bberry.ro/showthread.php?6 ... -WALK-FROG pentru ca eu nu gasesc si nu stiu cum sa creez un profil ...
Scris: 10 Apr 2014, 13:43
de Static
Daniel te-as ajuta cu mare drag, dar eu ma pricep doar la blackberry si nu la operatorii de telefonie mobile si setarile lor.
Cel mai bine este sa te consilieze ei.
Scris: 10 Apr 2014, 18:22
de Andina
Buna ziua, am si eu o problema cu un BB Z10 - periodic ( zilnic) isi pierdere semnalul. ( mesajul afisat mentioneaza ca se pot realiza doar apeluri de urgenta). Mentionez ca am telefonul de cca 3 sapt, este utilizat pe un nr de vodafone si aceasta problema a aparut in ultima saptamana. Revenirea la semnal este posibila doar prin inchiderea/pornirea telefonului.
Ma puteti ajuta ? Va multumesc.